Tuesday, May 10, 2011

Terima kasih Yang Tidak terhingga kepada semua pelanggan

      Bermula pada penghujung bulan April (29 /4/2011) sehingga awal bulan Mei (2/5/2011), yang lalu, merupakan satu waktu yang cukup sibuk bagi warga rimbakem dan senja beach resort... Ianya ialah hari minggu di tambah dengan cuti umum, Selamat Hari Buruh...

        Alhamdulillah, rezeki mencurah-curah.. Terima kasih juga kepada semua pelanggan yang sentiasa datang dan menginap di tempat kami. Kami sangat2 berterima kasih kerana sokongan, semangat dan kepercayaan yang diberikan oleh pelanggan kepada kami..

1 comment:

  1. salam,saya memang selalu menginap di tempat ni setiap tahun,saya selalu memilih seaview..dan sila respon saya segera kerana saya ingin menempah 2 bilik pada 7-9may.sila hubungi saya dengan kadar segera 0176846662.saya selalu membuat tempahan melalui pekerja dsenja yang ramah dan baik hati,iaitu kak t.diharap saya dapat berjumpa k.tie lagi.

    ReplyDelete